maandag 18 januari 2010

Verjaardagskaartje

Goedemorgen iedereen! Een goed weekend gehad? Ook zo zat van de sneeuw nu inmiddels? Ikke wel! Al dat gebanjer erdoorheen met 2 kleine kinderen begint nu toch wel z'n tol te eisen. Vorige week ben ik flink gevallen en ook nu weer (na een nacht dooi) is de valkans erg groot... Maar, tot nu toe staan we nog met beide beentjes op de grond! (en dat zegt inderdaad heel wat, aangezien ik ook al op de fiets ben geweest!)

Gisteren was ons buurmeisje (en vriendinnetje van Anne) jarig. Ze werd alweer 8 jaar! Wat een grote meid alweer! Ik had voor haar oorbelletjes en een kettinkje gekocht én ik was mijn voorraad scrapspullen doorgegaan en heb voor haar een flinke doos gevuld. Tja, als je hoort dat ze kaartjes maken toch ineens wel leuk vindt, wil ik dat natuurlijk aanwakkeren! Dat begrijp je wel! Bij het horen van alle kreten toen ze door de doos ging, kon ik opmaken dat ze het allemaal errug leuk vond. Mooi zo! (ruimt voor mij ook weer op haha!)

Deze kaart had ik voor haar gemaakt. Alles zelf uitgeknipt en ik ben best blij met het resultaat! (Lees: dat alles een beetje goed ging en gelijk ging met knippen hihi) Ik heb weer eens het Jillibean Soup tevoorschijn gehaald. Aangezien ze niet van roze houdt ("rose is zooooooo 2009!") heb ik stoer paars en oranje gecombineerd. De vlinder en de bloemvorm kon ik dan weer niet laten ;-)

Ik heb nog helemaal geen nieuwsgierige berichtjes gelezen, over de hints die ik zo af en toe laat vallen. Ja, we zijn nog steeds iets van plan! Het wordt echt zó leuk! (vooral voor ons dan haha!) En het wachten duurt niet meer zo heel erg lang... Gelukkig maar, want we hebben er enorm veel zin in! Hiervoor ben ik ook aan het opruimen, want iets zegt me dat de voorraad zomaar weer eens aangevuld zal gaan worden.............. Hou ons blog vooral in de gaten!

Tot gauw!

4 opmerkingen:

  1. Superkaartje, leuke kleuren ook En de vorm vind ik ook zo leuk, heb je dat zelf geknipt want van de stanzen zijn zo klein dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Ilse! Goede kleurcombi ook! Ben beniwud wat je allemaal voor ons in petto hebt.... ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SPANNUND!!!! ;-)

    Enne... ZELF geknipt?!?! AU! (ik val op mn knieen voor je.. :D)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart, deze is vast helemaal 2010.
    En wat maak je ons toch nieuwsgierig, maar we houden jullie blog in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen