zaterdag 30 januari 2010

Dag 2... so far...


Ja ja dames (en heren?) Daar zijn we weer!

Hierbij eerst de beloofde foto's van gisterenavond. (zo'n hotspot in combinatie met een Applecomputer is niet mijn hobby zeg maar...)

We hebben dus de Easelcard geprobeerd...

Hier is die van Pris...

Deze van Loes even tussendoor (dit was haar tweede, maar nogmaals, Apple en Ilse is geen combi....)


Die van Ilse...



Dit is dus de Easel van Loes

Ook hebben wij nu dus de mysteryguest mogen ontvangen, dus het spel Guess the guest kan beginnen!! Ik heb diegene wat vragen gesteld, die beantwoord moesten worden. Aan jullie om aan de hand van de antwoorden te raden wie het is.... Ook hebben we wat detailfoto's toegevoegd, om het wat makkelijker te maken, gniffel...

*Wat heb je in je thee? Zoetjes
* Hoe laat gaat je wekker? 6.11 uur, zodat ik nog 1 keer kan snoozen...
* Wat is je lievelingseten? Lasagna
* Wat voor kleur sokken draag je? Vandaag witte, ik had niks anders...
* Welke supermarkt winkel je altijd? Appie
* Ah, hou je dan van blauwe M&M's? JA!!! (bonuspunt bij Ilse...)







(verder hebben wij vandaag heerlijk geshopt bij P&P in Doorn en daarvan volgt later vast nog wel een uitgebreid verslag. Ga eerst maar eens raden wie we hier aan tafel hebben!! Wij gaan nu heerlijk kaasfonduen!! Tot laterrrrr)

5 opmerkingen:

  1. denk dat Peter als guest afvalt gezien het dames handje, is het dan misschien ehhhhhhhh Petra w.?????????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker wie het is.... zal niks verklappen! Leuk dat zij wel kon, dames!! Hihi!! (verklap ik alleen dat het een zij is..... LOL!!)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is het Ingrid anders heb je een handtwin Ingrid ;-))

    Petra W (die is het dus niet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ga voor Ingrid, die nagels komen wel verdacht bekend voor. Ik lees elke keer vol aandacht mee, jullie doen het super ga zo door,
    ik wacht het vol spanning af.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen