dinsdag 10 november 2009

Say Cheese!

Op het forum van Dolls & Decorations zijn de wedstrijden weer in het leven geroepen. Eén keer in de maand wordt er een opdracht gegeven en dan maar zien wie er mee speelt!

Deze keer speel ik mee. Puur toeval eigenlijk. Ik wilde deze foto's scrappen en zodra ik de sketch had (die trouwens niet voor een ronde layout was, maar voor een vierkante) wilde ik er wel een twist aan geven, anders werd het wel héél gewoontjes. De opdracht was om vooral géén vierkante layout te maken én ze wilde lintjes zien. Oke, met de lintjes speel ik heel misschien een tikkeltje vals, door borduurgaren te gebruiken, maar goed... zo ben ik nou eenmaal, haha!


Ook ben ik bezig met het herpakken van wat kaartenchallenges, maar dat wil nog niet helemaal zoals ik wil... Ik moet nu toch een beetje gaan denken aan de kerstkaarten, maar de kaarten die ik tot nu toe gemaakt heb, vind ik vrij saai... Dus ik ga daar nog even over brainstormen met mezelf! Daarbij lopen de layouts de laatste tijd wél erg lekker en vlot (ha, 3 layouts in 1 week... dat doe ik mezelf niet gauw na!) dus mag ik eigenlijk niet klagen. Die kerstkaartjes komen nog wel... hopelijk vóór de kerst, hahaha!

4 opmerkingen:

  1. Dezs is erg leuk, wat een enorm schattige foto's en ach garen/lintjes....ik vind het prima:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige lay-out en de foto's zijn zooooo liefff!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige layout, en vooruit omdat jij het ben mag je valsspelen (het is dat je het erbij vermeld, ik was de lintjes alweer vergeten, de foto leid ook zo af, zo lief).
    En succes verder met de kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke layout...voor een valsspeler! Nee echt, hij is superleuk en niet in de minste plaats door de lieve foto's.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen