donderdag 19 november 2009

kerstkaartjes deel 2

Zoals ik al in mijn vorige berichtje zei ik ben aan het kerstkaartjes maken geslagen......
en ik ga het nog leuk vinden ook : )
Deze kaartjes heb ik heerlijk gelift van ingrid danvers ( soms moet je even kiezen voor gemakkelijk)
Ik denk weet bijna zeker dat ze een grote inspiratie bron voor velen is!!!

Alweer een tijdje terug had Ingrid Danvers op het dolls forum een uitdaging een kaartje te maken in een niet gewone vorm zeg maar, toen heb ik ook dit kaartje gemaakt. vorige week zag ik deze stempel en moest gelijk aan dit kaartje denken dus.........
dit is het resultaat : )


Dit is een kerstkaartje uit 3 delen, ik zag in de cards only die mini canvasjes en kwam zo op dit ideetje...oké dit was het eerst even weer.....
leuk dat je weer even kwam kijken

Enne komende zaterdag is het zover! de mannen gaan de vrouwen ontmoeten.....
Hoe dat gaat aflopen???
Ilse gaat er vast en zeker een verslagje van maken : )

Loes

5 opmerkingen:

  1. Zooooo....jij bent goed bezig geweest. Leuke kaarten heb je gemaakt. Ik ben benieuwd naar het verhaal van de ontmoeting. Komt het verslag zondag meteen op het blog te staan?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat zijn er nogal wat zeg!! supergave dingetjes heb je allemaal gemaakt, hartstikke leuk ook die andere vormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt flink aan de maak, en ze zijn errg leuk! Leuk ook om andere vormen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten weer, die in vleugelvorm vind ik helemaal prachtig!
    Veel plezier of moet ik zeggen succes zaterdag!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is een spannende dag vandaag voor jullie, heel veel plezier, maar dat zal wel lukken denk.
    Wat een prachtige kerstkaarten. Die met de vleugels is ook helemaal geweldig.
    En met de labels is ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen