dinsdag 9 juni 2009

Zie je wel...

Ik ben gewoon verschrikkelijk gemeen. Voor diegenen die nog vage hoop hadden... Gewoon niet doen. Niet doen. Is niet waar. Ik ben niet lief. Vraag maar aan de elf dames (nee nog altijd geen heer!) die met smart op me zaten te wachten gisteren.

Foei Ilse. Niet meer doen. Foei. Stoute meid.

Om het goed te maken, slinger ik gelijk de winnaar van de RAK de ether in en dat isssss...........

JETTY

En nee, de datum 7 juni stelde ik natuurlijk niet voor niets. Die datum was namelijk mijn verjaardag! (Foei, je vraagt toch niet aan een dame hoe oud ze is?! Foei, niet meer doen. Stoute meid!) Maar natuurlijk horen bij verjaardagen kadootjes en dus heb ik een tweede RAK voor de gelukkige...........

WILLEKE

Mailen jullie mij of Loes even je gegevens door? Dan krijg je wat leuke post. En da's best prettig!

Verder geen creatief nieuws vanaf deze kant. Ik was dus jarig en heb eindelijk de Cuttlebug in mijn bezit! Da's ook best prettig!

Afijn, Loes is wél heel braaf creatief geweest (die is namelijk wel heel lief en braaf enzo...) en heeft een LO en een kaart beloofd, dus hou het blog weer in de gaten!

2 opmerkingen:

  1. Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nee ik zal niet verder vragen. Voor de winnaars SUPER!!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow super hahaha ik heb gewonnen, jeetje :-)
    Dank jullie wel! Enne nog gefeliciteerd he!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen