maandag 22 juni 2009

freubelen...

Hallo daar,

Ik ben weer aan de freubel geweest!
Alleen dit keer niet aan de scrap zoals jullie meestal van ons/mij gewend zijn!
Ik vind het namelijk ook heel erg leuk om stofjes aan de gang te gaan, zowel kleding naaien als de leuke hebbedingen...
En die wil ik bij deze graag aan jullie laten zien...

twee beursjes met een klemsluiting sjucht ben er helemaal verliefd op!
en dit is dan het nieuwe strandmatje voor manlief!
dit was het dan voor deze keer!
doei.....

Loes

6 opmerkingen:

  1. Nou Sorry hoor Loes, maar zo'n patchwork kleed noem ik geen gefreubel met stofjes!!! Waanzinnig!!
    Ook je beursjes zijn helemaal super! Maak je ze ook op bestelling ha ha!!!! Die van mij begint nu te slijten!

    Be blessed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creabea ben je toch!! Je strandmat is geweldig. En ook je beursjes mogen er zijn. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf hoor Loes, werken met stofjes kan ik dus echt niet he maar gelukkig zijn er ook mensen als jij! hahaha

    Ilse bedankt voor de Rak! Hij is echt toppie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je gemaakt Loes, het gaat bij mij meteen ook weer kriebelen om het stof van m'n stofjes te blazen en aan de gang te gaan...
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke beursjes (romantische stof) en die mat, dat is toch zonde voor op het strand, ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja leuk eens wat anders! heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen