zaterdag 27 juni 2009

The bitch is back!

Jaaahaaa mensen! Het heeft even geduurd, maar hier is ikke weer! Godzijdank voor Loes, dat die nog iets nuttigs gedaan heeft (manlief mag wel oppassen met dat kleed, voor je het weet ligt ie samen met allemaal wildvreemde vrouwen op dat ding! Hahaha!) anders was het hier wel héél stil geweest, hè?

Nou, gelukkig heb ik ook nog wel iets nuttigs gedaan, hoor! Ondanks het drukke schema en het ontzettend mooie weer, tóch nog wat weten te scrappen. Mijn mama is morgen jarig (en al een paar maanden gestopt met roken, wat niet meevalt na een jaar of 40...) en ik heb daarom deze doos voor haar gemaakt. Een doos voor een doos, ja.


(Ik kan je vertellen dat het vréselijk moeilijk was om überhaupt nog iets in die doos te krijgen... Op de een of andere manier kwam ik altijd chocola te kort. Die vakjes zijn groter dan ze lijken, denk ik...)

Deze doos begon als "koffie" doos in de Action en is bewerkt door tante Ilse met Bloom & Grow van My Minds Eye. Erg leuk om eens te doen!

Other news:
Ik ben vorige week in Leeuwarden geweest, naar De Duif om precies te zijn. Erg leuk winkeltje! Zeker leuk om eens binnen te stappen. Ze hebben verrassend veel en ook de nieuwe lijnen zijn aanwezig! (Helaas voor mij -zul je altijd zien- geen Bloom & Grow, gezien ze gekozen hadden voor de andere lijn die toen uit kwam) Wat ook erg leuk is, is de kralenafdeling... oooo wat wordt een mens dan hebberig... Gelukkig voor mij, was mijn hele gezin mee en had ik dus geen excuus om nog langer te dralen. Het bleef bij wat scrapmateriaal (eindelijk de chrystals, zoals te zien op de doos, en nog wat Jillibeankraftpapier én nog een embosmal voor mijn neue Cuttlebug die nog heel ernstig onbetast is...)

Ook heb ik afgelopen woensdag een voorstelling gedaan (en dus inderdaad OP het podium gestaan) van onze Improvisatietheater workshop (als je niet weet wat het is, denk aan de Lama's van BNN of het programma Rauw wat nu 1 keer per week ergens op tv te zien is, RTL uit mijn hoofd). Oooo wat was dat leuk!! We kregen enorm veel complimentjes en "wauw"momenten. Komend najaar doen we weer een voorstelling, om het seizoen weer te openen en als we nog minstens 2 leden aan ons clubje kunnen toevoegen, mogen we sowieso doorgaan met de workshop!! Dus, bij deze een oproep: Woon je in de provincie Groningen en ben je heerlijk zo-niet-op-je-mondje-gevallen? Dan is dit écht iets voor jou! Het is écht niet moeilijk! Zelfs IK kan het! En het is zo enorm lachen! Ik durf zelfs te zeggen dat het haast nóg leuker is dan de maandelijkse crop! (eh, haast!)

Ciao!

4 opmerkingen:

  1. de duif ben ik ook een keer geweest, wel een beetje rommelig, maar wel veel scrapspullies.
    gave doos! heel leuk gedaan en daar zal mams wel van genieten denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De doos is prachtig geworden en chocolade is altijd een goede vulling!!
    Wat leuk dat jullie voorstelling dan toch nog gekomen is. Jammer dat wij het niet kunnen zien, want als je speelt zoals je schrijft dan moet je wel met buikpijn van het lachen naar huis gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doos!
    Ik zou dus chocola tekort komen, hahaha!
    Maar het is je dus toch gelukt om 'm leuk te vullen....
    En ja; ik voldoe aan de criteria voor je clubje, maar ja, zoals mijn naam al zegt :-)
    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superdoos, knap dat er uberhaupt nog iets van chocolade in terecht gekomen is.....
    En wat gaaf dat je je eerste voorstelling hebt gehad, komt dat nog op youtube?
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen