zaterdag 13 juni 2009

Free Photo Editing Class van Jessica Sprague!

Ik kreeg laatst een mail van Jessica Sprague met een uitnodiging om mee te doen aan dé gratis online cursus van 2009: Digitale fotobewerking, met behulp van Adobe Photoshop. In deze cursus leer je je foto's bewerken (kleur/zwartwit/sepia/oud/washed/etc/etc) en je leert hoe je de masks en brushes gebruikt om mooie kaders te maken, of teksten op je foto's... Je kunt het zo gek niet verzinnen! Nu kan ik dus wel een opfriscursus gebruiken (ik doe er gewoon té weinig mee en dat is zo zonde!) en ik dacht dat dit wel leuk was om in ieder geval ook aan jullie door te geven. Gratis is altijd leuk, toch?

Als je je tussen 22 en 26 juni a.s. registreert op haar website én de klas (beiden gratis) dan speel je vanaf 6 juli mee in de klas! Dan krijg je dagelijk een email van Jessica met de tip van de dag en andere leuke wetenswaardigheden én toegang tot het forum waar je bijgestaan wordt door de rest van je klas. Let wel op: Als je niet binnen 22 en 26 juni a.s. registreert, is het NIET gratis!

Ik speel mee. Jullie ook?

1 opmerking: