zaterdag 30 mei 2009

2000...

En nee, ik ga nu niet over het millenium lopen neuzelen. Alhoewel het voor ons wel een beetje zo voelt. 2000 keer is ons blog nu bekeken. Wow. Dat vraagt om een feestje, toch?

Allereerst een applaus voor jullie, dat jullie ons geneuzel blijkbaar toch wel leeswaardig vinden! Toppertjes! We waarderen het echt héél erg. Al 24 volgers! Het is ontzettend leuk om dit voor jullie te doen. We hopen jullie een beetje te amuseren en vooral te inspireren. Misschien is dit ook wel een mooi moment om te vragen wat júllie van ons willen zien. Hebben jullie bepaalde dingen die jullie willen zien? Een kant die we op moeten? Wat we juist wél of juist niet moeten doen of laten zien? Wij zouden graag jullie van dienst willen zijn. Dus als je ideetjes hebt, dingen die wij moeten zien/doen/laten/streepdoorwatnietvantoepassingis, geef vooral een gil!

Zoals ik al eerder had beloofd: bij een feestje horen kadootjes! Dus laat vooral je berichtje achter en zet ons aan het werk. Je hebt tot... laten we zeggen 7 juni, om te reageren en mee te dingen naar het kadootje. Ja, 7 juni is wel een leuke datum...

Ik zou zeggen, tot dan!!
PS. Ja, het cropverhaal moet dus maar even wachten... Helaas helaas, maar ieder excuus voor kadootjes grijpen wij aan, dat snap je wel hè?

11 opmerkingen:

  1. 2003!
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik vind jullie blog al een feestje om te bezoeken hoor, zou niet weten wat je moet veranderen. Misschien hooguit vaker berichtjes plaatsen, hoe meer leesvoer/kijkvoer hoe beter, maar that's just me :)
    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! Gefeliciteerd! Mijn wens t.a.v. jullie blog is: vooral doorgaan zoals jullie bezig zijn! Ik lees jullie teksten altijd met een big smile op m'n gezicht (en fijn dat jullie ze ook opleuken met mooie layouts e.d....).
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat snel, al meer als 2000 bezoekers, gefeliciteerd hoor. Heb geen op of aanmerken op jullie blog, ga lekker zo door.
    Maar laat ons toch niet te lang wachten op het cropverhaal he, daar kijk ik altijd met zoveel plezier naar uit. Of is dit soms een lokkertje om ons steeds weer naar jullie blog te laten kijken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik moet altijd erg lachen om jullie verhalen. zo herkenbaar.... en knap dat je dat zo humoristisch op kan schrijven.

    gr Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello ladies!

    Nou ik zou zeggen, ga zo door hoor! Ik geniet juist van de diversiteit van jullie blog. Soms lig ik helemaal dubbel (nou, meestal eigenlijk) en soms zit ik verlekkerd te kijken naar jullie shop avonturen.
    Keep up the good work & God Bless!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hartelijk gefeliciteerd!!! nu al 2000?!?!?! populair setje! maar t leest ook zo lekker weg. kan zelfs bijna geen taalfouten vinden (ik ben dus grammaticafreak number one). Ff denken wat er nog bij zou kunnen komen...uhm....kom ik op terug....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!!
    Niks veranderen; vooral zo doorgaan! Het leest zo lekker weg, jullie soms zo hilarische verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd. En gewoon door gaan waar jullie mee bezig zijn. Vooral de crop verhalen zijn erg leuk.
    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon zo doorgaan. Mischien hebben jullie nog tips voor onbekende hobbywinkel(tjes) hier in het Noorden. Maar juist door jullie manier van schijven is jullie blog net even weer iets anders dan anders. Op naar de volgende 2000, en gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    Groetjes, Jetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik geniet elke keer enorm van jullie meestal smeuïge verhalen en al die mooie werkstukken, heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is steeds weer een feestje om jullie te volgen op dit blog...en gewoon niks veranderen want dit is toch de succesformule als je bij de bezoekers een lach op hun snuitje kunt laten verschijnen....dus gewoon doorgaan...

    groetjes
    Isadora/Dorine

    BeantwoordenVerwijderen