zondag 17 mei 2009

Eindelijk...

Deze layout zat in de eerste plaats al een paar weken in mijn hoofd. Toen had ik een begin gemaakt, maar kon ik hem steeds niet afmaken... beeeeetje bij heel klein beetje kwam er steeds een beetje bij. En nu eindelijk.... is hij af!

Dit een layout over mijn droomauto. Ik zag hem een tijdje geleden staan bij de dealer. Vers afgeleverd en blinkend in de zon... Mijn buurvrouw (die altijd met me mee loopt naar school, die is tegenover de dealer) heeft me letterlijk bij de auto weg moeten slepen. Ik was op slag verliefd. Later die week nog eens eromheen. "Heb je dat roze streepje in de bekleding wel gezien???" zei ik smekend tegen iedereen die het maar horen wilde. Oooo zwijmel zwijmel. Inmiddels heb ik er stiekem in de showroom in gezeten en weet ik dat de luxe versie zelfs een miniautosleutelhanger erbij krijgt... *kreun* De eigenaar van de garage kan een glimlach niet meer onderdrukken als ik weer stiekem binnen sluip. Ik heb mezelf voorgenomen: deze auto wordt ooit van mij!!

De tekst komt van een liedje van Katy Perry: if you can afford me. De foto's uit de dealerinfofolder die ik meegepikt.... eh... gekregen heb...

(detail: zelfs in bling is het autootje onweerstaanbaar haha!)

12 opmerkingen:

  1. Mooie lo, en een prachtig verhaal!!
    Heel hard sparen dan maar. Misschien kun je met de sleutelhanger beginnen!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, sappige story! en erg leuke lo joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is geweldig!!!!!!!!!!

    grtz mij loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk verhaal en wat een schitterende layout

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heerlijk verhaal om te lezen, ik zie je al helemaal voor me, zo bij de auto! Ik zal voor je duimen dat je deze auto eens voor je eigen huis kan zetten! Hele leuke lo, en de titel is superbe!!!

    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave layout, Ilse. En heerlijk om te dromen he? Ik hoop dat jouw droom ooit uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Wat een cool idee om hier een LO van te maken! Hihi!
    Ik zie je al bij de dealer naar binnen sluipen met een HEEEEELE grote zonnebril op, om maar niet herkend te worden als die vrouw die dealerfolders steelt.. ehm... krijgt!! :lol:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke en originele layout!
    Hoop dat je droom uitkomt...
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja hij is ook mooi!!! en je lo ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOO die is leuk, de auto en de LO,LOL.

    groetjes Liezbeth (via Dolls)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa, hij is inderdaad super!! Hoewel.......beide zijn super, de auto en je lo.
    Onze dochter heeft onlangs een proefrit gemaakt en...............durf het bijna niet te zeggen...............maar krijgt in juli haar eigen pink car , hihihihihi
    Hopelijk komt jou droom ook ooit uit..........

    BeantwoordenVerwijderen