zaterdag 24 juli 2010

Ha, ik kan het ook!

Twee berichten op één dag! Goed hè?

Maar goed, mijn camera is weer opgeladen en eindelijk kan ik de kaartjes van de laatste crop laten zien.... Dus, zonder al te veel geblabla eromheen: hier zijn ze dan! Mijn drie kaarten a.d.v. de sketchen/sketches van Loes!


Foto's zijn niet al te best. We hebben hier een beetje vreemd licht hierbuiten, op de één of andere manier?

Maar goed, nu ik de camera toch in de handen had, laat ik ook even zien dat ik heus wel kan opruimen. Remember this?....



Zie je? Ik kan het heus wel. Nu de rest van het huis nog! (grapje!)

Tot gauw weer!

2 opmerkingen:

  1. Nou zeg twee berichten op één dag mot niet gekker worden;)
    wat heb je heerlijk opgeruimd, goed zeg...ik heb hier ook nog een kast;)
    Mooie kaarten, vooral de bovenste is een echte eyecather!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is nogal eens een verschil met voor en na. Je kan nu gewoon door de kamer lopen,haha.
    Wat een leuke kaarten.
    Ja cute on the block kwam er ook heel bijtijds mee. Geluk dat mijn man er een beetje verstand van heeft, was iets met html code plakken geloof ik ofzo en nu is mijn blog nog hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen