woensdag 9 juni 2010

Cropverhaal+verklaring +ditjes+datjes (warning: VERY long post)

Hehehe, iedereen allereerst bedankt voor alle lieve verjaardagswensen. Werd er helemaal vrolijk van: super! Ik heb een heel leuke verjaardag gehad. Ik was maandag jarig, maar heb mijn verjaardag de zonnige zondag ervoor gevierd. De hele dag in onze "nieuwe" achtertuin gezeten, die we zaterdag eindelijk opgefleurd hadden met allerlei bakken en plantjes. Het bezoek bracht ook allerlei plantjes mee, dus onze tuin is nu een stuk vrolijker en levendiger met alle kleuren van de bloemen. Ook heb ik een mooie etagère gehad van manlief, waarop ik het idee had met kruiden en fruit en groenten te starten. Mijn eerste aardbeienplanten en een cherrytomaatjesplant staan er al op te pronken en er komen nog sowieso bieslook en basilicum bij. Zo leuk!

Verder hadden we die maandag van mijn verjaardag de allereerste dag van de avond4daagse hier in Delfzijl. Ik heb vorig jaar met mijn dochter afgesproken dat ik iedere meter met haar meeloop. Vorig jaar heeft dit geresulteerd in een medaille voor mijn prachtige dochter. Dit jaar helaas niet. Dinsdagochtend kwam ze al ziekjes uit bed en 's middags lag ze auditie te doen voor zielig vogeltje met toch wel hoge koorts. Gelukkig bleek het vanmorgen mee te vallen en wilde ze in ieder geval weer eten en drinken en was weer wat vrolijker en wilde weer naar school. Maar we gaan dit jaar geen 5 kilometer meer lopen. We gaan volgend jaar wel weer voor de medaille!

Maandagochtend had ik ook visite van Loes, die me prachtige pioenrozen bracht. Ik ben dól op pioenrozen en dit was dus een schot in de pioenroos (tja, sorry. Iets met inkoppen, schot, open doel etc etc...) Uiteraard ging een deel van het gesprek over haar prachtige debuut in het Scrapbook Magazine! Helemaal geweldig!

En, uiteraard, ging het gesprek over de crop. O ja. Die crop. Slik. Iets met verhaal enzo. Loes durfde ook nog te vragen of ik mijn layout nog af had gemaakt. Het lef. Hier kom ik later op terug, maar blijft het verhaal over, hè?

Eigenlijk gebeurde er niet zo heel veel boeiends. Nou ja, binnen althans. Buiten was er echter van alles aan de hand: de kapschuur van Bert en Loes stond in de brand! Gelukkig staat... eh... stond deze een flink eind van het huis af, maar feit blijft dat het behoorlijk spannend is!
Hieronder de foto's van de site van 112appingedam...

Dus ja, je kunt je voorstellen dat dit gebeuren toch wel een groot deel van de avond (en de gesprekken) opeiste. Geen ramp, maar het kwam ons thema niet echt ten goede. Ons thema van vanavond was Rust. In de breedste zin van het woord. Nou ja, in principe hadden we wel voor een deel rust: Pris was er namelijk niet. Die had namelijk geen rust. Waar ze op dat moment bij Loes de schuur aan het afbreken waren, zijn ze bij Pris ook bezig met enkele bouwwerkzaamheden met een schuur... Ik kan alleen maar hopen dat het niet besmettelijk is...

Gelukkig was Carina er wel en die was, net als de vorige keer, gewoon enorm op dreef! Zowel met de layout maken als de opmerkingen die ze plaatste. Wow, ze overtrof mij gewoon bijna en da's toch wel bijzonder haha!

Dit is de layout van Carina (en nee, ik heb ook geen idee -meer-... ze had er een uitleg bij, waarom dit bij Rust hoorde, maar om heel eerlijk te zijn is die me totáál ontschoten! Maar hij is wel gewoon hartstikke leuk!)

Ook Loes was, uiteraard, erg op dreef. Die is altijd op dreef. Die wel.

Ikke niet, dat moge duidelijk zijn. Ik was een heel eind goed op weg, tot ik bij de titelverwerking en journaling kwam. Ai, dat kwam toch niet goed, hoor! En ja, zo ligt hij er nog. Alhoewel, dat blijkt niet uit deze foto's, die ik deze avond heb genomen vanuit de deuropening van mijn kamer. Ja, verder dan de deuropening kwam ik gewoon niet... Dit gebruik ik tevens direct als verklaring dat ik zo weinig van me laat horen de laatste tijd. (Ik hou van meerdere vliegen in één klap)
Kun jij iets van een layout onderscheiden?

Dus als ik ooit, OOIT, nog iemand hoor klagen over de zogenaamde troep op zijn/haar scrapkamer/scraptafel, die moet echt even een link van dit bericht opslaan, want die verklaar ik direct voor gek. Niemand, NIEMAND, heeft er net zo'n bende van als ik...

(gelukkig is de troep alweer wat minder erg, want ik ben alweer aan het opruimen geweest. Ik kan nu daadwerkelijk IN de kamer komen en.... ik kan daadwerkelijk doorlopen tot het raam en het raam daadwerkelijk ópen maken. Er staat al één volle vuilniszak te wachten op de vuilnisman. En ja, ik verwacht nu schouderklopjes.)

That's all, folks!

10 opmerkingen:

  1. Ha ha leuk (en lang) verhaal!
    Mooie LO's en als ik naar de titel van Carina's kijk, snap ik wel waar zij de Rust vandaan haalt!
    Men, dat jij kan "zijn" op je scrapkamer?! Ik zou er helemaal kriegel van worden en je hebt gelijkt..ik zal nooit meer zeggen dat mijn scrapkamer een bende is......het is meer een gestructureerde rommel....

    Liefs!

    En oja, zijn jullie niet vreselijk trots op Loes en haar SBM?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaal, en mooie lay outs...de kamer met troep dat ken ik echt helemaal niet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daniëlla, uiteráárd zijn we beretrots op "onze" Loes!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oowwww wat heerlijk zo veel troep!!! Ik voel me nu niet meer zo alleen met een kamer vol met zooi!!!

    x
    wendela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het verslag met veel plezier gelezen.
    En wat hebben jullie weer prachtige lay-out's gemaakt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijk verslag. En je kamer is zo herkenbaar. Die bij mij is meestal ook een zwijnestal.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Sjonge jonge, zo erg heb ik het nog nooit gezien, dat je uberhoud nog wat heb kunnen scrappen :)Wel fijn dat je nu weer je kamer in kunt. De layouts van de andere dames zien er mooi uit. Nu wachten op die van jouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die onderste foto`s zijn zo overweldigend dat de rest erbij in het niet valt.
    Misschien volgende keer toch maar je bericht afsluiten met wat lieflijkers bijv de gefotograveerde bos pioenrozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foei Ilse

    Wa een pestzooi heb jij in je hok, hihihi;) ik zou er niet tegen kunnen, maarja ik zit intussen mooi in mijn maag met die kaartjes van Loes, hoe krijg ik die rotzooi nou weer bij elkaar en ik wou nog wel lekker in het zonnetje zitten vanmiddag. Maar goed het lekkers staat klaar, dat is al wat en ik zie julle vanavond, o en ja ik kan dus ook reageren op jullie bloggen dus ik zou maar oppassen gna gna.
    Tot vanavond dames

    Carina

    BeantwoordenVerwijderen