woensdag 24 maart 2010

scrapbookmagazine 29...


Die komt dit weekend alweer bij de abonnee's in de bus
leuk elke keer weer : ) ben zo benieuwd wat er allemaal weer in staat! al had ik al het een en ander gezien toen ik bij P&P was.
Deze week hoop ik mijn pakketje binnen te krijgen en ga ik aan de gang voor het volgende magazine : ) ik kan me er al helemaal op verheugen
en hebben jullie al gehoord over de komende feestweek bij P &P ???
hier onder in het kort het programma




Van dinsdag 6 tot en met zondag 11 april is het feest!
De hele week vieren we ons 6 jarig bestaan en het feit dat we alweer één jaar in ons nieuwe pand zitten.
We hebben vele gezellige activiteiten en leuke aanbiedingen deze week.

Dinsdag 6 april: Party Kick Off – 6 ingrediënts
15.00 – 16.30 uur en 19.30 – 21.00 uur
€ 9,95 per persoon


Woensdag 7 april: Fotoshoot
13.00 – 20.00 uur (iedere 10 minuten)
€ 24,95 per persoon



Donderdag 8 april: Meet & Greet
Spreek gezellig af met je vriendinnen in onze winkel, klets bij onder het genot van een kopje koffie met wat lekkers en doe mee met de gratis make & take!
Inschrijven kan via de mail. Laat ons even weten of je van plan bent met vriendinnen te komen zodat we voldoende lekkers in huis hebben!

Dinsdag, woensdag en donderdag staan we er gekleurd op, daarom ontvangt iedere klant bij besteding vanaf €50,00 een kleurige goodie!

Vrijdag 9 april: Prima Marketing workshop door Tracie Hudson

Zaterdag 10 april: Prima Marketing workshops door Tracie Hudson

Zondag 11 april: Prima Marketing workshops door Tracie Hudson

Vrijdag, zaterdag en zondag ontvangt iedere klant bij besteding vanaf €50,00 aan Prima Marketing producten een Prima mini workshopkit cadeau.
---------------------------------------------------

enne vanavond hebben we weer onze cropavond : )
dus ga maar gauw mijn spullen verzamelen want dat moet nog gebeuren o jee
dus binnenkort vast weer meer

doei mij
Loes





1 opmerking:

  1. Maar het volgende SBM wordt nog veel spannender natuurlijk.....maak er maar veel moois voor. Hoop dat jullie een leuke crop hebben gehad, kijk uit naar het verslag. De layouts van de vorige crop zijn trouwens erg leuk geworden! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen