donderdag 20 augustus 2009

Onze blog awards...


En mijn antwoorden............
Pfffff dat valt niet mee hoor! ik begin daarom maar met de makkelijkste de 5 dingen die ik leuk vind!

1.Lezen dat doe ik graag en veel in vakantie tijd wel heeeel erg veel
2. Naaien en quilten, ik maak veel kleding zelf maar ook het quilten vind ik errug leuk om te doen!
ook tilda frutsels zijn helemaal mijn favoriet maar goed tijd .................
3. Brocante, ik hou van brocante "rotzooi" ik ga dan ook graag een keer in de week naar de
kringloop, soms scoor ik niks en dan weer een heleboel zo had ik laatst nog een zinken kruik voor 1 euro tja dan ben ik weer zo blij als een kind
4.Shoppen bij simon levelt of andere koffie en thee winkeltjes, ik hou dus zowel van koffie als van thee! heerlijk kan ik mij daar mee in mijn stoel bij het raam nestelen en dan genieten!
bij mijn koffie het liefste een dikke laag opgeschuimde melk mmmmmmmmmm
5. natuurlijk scrappen! en samen met de meiden vind ik het wel heel erg gezellig

En dan nu even een lo tussen door! de foto is weer van Anita Mundten dan nu de 7 dingen waarvan ik denk dat ze intersant zijn voor jullie.....

1. Ik eigenlijk wel een beetje computerdombo ben! dus heb geduld met mij als het om foto's plaatsen gaat die je dan weer niet kan vergroten enzo.............. ooit op een dag kan ik het bij deze beloofd!
2.Ik soms enorm kan stuiteren hahaha mijn gezin kent me dan en zeggen dan ook doodleuk dat ik weer aan de stuiter ben. ik zit dan bom vol ideeën waarvan de helft niet wordt uitgevoerd : )
3. Wij een boerenbedrijf hebben, we melken koeien en hebben schaapjes en 3 honden , ik weet niet precies hoeveel katten ,een pony en er is altijd wel werk sjucht.... maar bovenaan ons lijstje staat toch dat we willen genieten!!! van ons werk/elkaar, de kids enz
4.Ik er niet echt van hou om in de zon te zitten pfffffffffff en ik hou ook niet van warmte 30 graden is voor mij echt de max! vandaag was dan ook een ware crime ,moest ik ook nog de hele dag werken gelukkig is het pand koel!
5. Ik in een stoffenwinkel werk en dat is echt heel errug leuk! ik heb van mijn hobby mijn werk kunnen maken dus wat wil ik nog meer........
6. Ik mij niet kan beheersen als het om kantjes en bloemetjes gaat, ik probeer het hoor! echt waar, maar elke keer weer koop ik ze.......................................................................
vooral de kantjes op mijn werk of als ik in mijn favoriete quilt winkeltje kom.
7. Wij dat zijn dus Carina, Priscilla, Ilse en ik binnenkort een keertje een weekendje met elkaar op pad gaan scrappen scrapshoppen en foto's maken en.............. dikkedakken :)

Pffff dit is zo wel een heel verhaal om te lezen maar goed, weten jullie ook een beetje meer van mij!

thanx voor het langskomen
Loes




1 opmerking: