maandag 24 augustus 2009

Happy Birthday

En daar was ik weer eens. Hoe was jullie weekend? Ik heb in ieder geval een ontzettend leuk weekend gehad! Ik ben vrijdagavond, samen met een vriendin, naar een openluchtconcert van Ilse Delange geweest en het was S.U.P.E.R.!!

(nee, deze foto is helaas niet van mij en helaas niet van de avond zelf, maar het geeft een aardig idee :)

Het is hier in Delfzijl op het moment ontzettend druk. Het is namelijk DelfSail. Dat is een één-keer-in-de-vijf-jaar-terugkerend evenement en het zet Delfzijl op z'n kop! Er komen verschrikkelijk mooie TallShips en stoomboten uit alle hoeken van de wereld en overal is zingen en dansen. Dit jaar is de eerste keer dat wij HMS Bounty mogen verwelkomen. Misschien kennen jullie het schip wel. Dit schip schitterde in de film met Marlon Brando en later nog eens in The Pirates of the Carribean (2). En dat is niet de enige beroemdheid hier. Ik noemde al een Ilse Delange, dan hebben we nog een Marco Borsato, Van Velzen, Belle Perez... om zomaar wat te noemen... (en alles is gratis. Ja, je leest het goed, GRATIS te bezoeken) Delfzijl heeft zichzelf deze keer overtroffen!!

(DelfSail by night. Helaas ook niet van mijn hand, maar het is een goede impressie)

Hier in huize Ilse was het ook even druk, gezien ik een oude vriendin te logeren was. Dat betekent een hoop bijkletsen, een hoop "oooo jaaaa!!!" en een hoop plezier. Het was erg gezellig.

Afijn, al dat feestvieren is leuk, maar er moet natuurlijk ook wat nuttigs gedaan worden. Vorige week heb ik een kaart gemaakt voor mijn nicht, die jarig is geweest. Het is niet veel, maar toch IETS om te laten zien.

Genieten jullie van de kaart, dan ga ik zo genieten van de Parade van de bemanningsleden van alle schepen door het centrum van Delfzijl ... mannen in uniform: Here I come!! (insert Hubbahubbahubba)

2 opmerkingen:

  1. Ilse wat een mooie kaart! En Ilse de Lange zou ik ook wel eens naar toe willen! Kan je overigens ook even een foto maken van die mannen in uniform.......:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige tijd moet je achter de rug hebben gehad met al die artiesten. Die mannen in uniform, jammie!
    De kaart is leuk, dat je daar nog tijd voor heb gehad met al dat feesten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen