zondag 15 maart 2009

Teaser...

Ooo wat een leuke reacties allemaal! Ik zit hier helemaal te blozen! Toppie dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Hopelijk zijn jullie nog steeds zo enthousiast na deze post...

Ik hou namelijk van pesten. Sommigen weten het al, anderen komen er nog wel achter, nog weer anderen houden nog altijd de hoop dat het goed komt. Gewoon niet doen. "Eens verdorven, altijd verdorven" is mijn motto. Komt nooit weer goed...

Zoals jullie in het vorige bericht gelezen hebben, geven wij een RAK weg. Of nou ja, Loes geeft de RAK weg. Ze is best lief. Liever dan ik, in ieder geval. En ik kan met zekerheid zeggen dat de ontvanger van de RAK exact hetzelfde gaat zeggen. Want ik heb er een blik op mogen werpen. En ik baal. Ik mag niet meedingen naar de RAK. Bummer... Want dames, hij is ge-wel-dig!! Er zitten zulke leuke spullies in!! Ik ben stikjaloers...

En nee, uiteraard ga ik het niet verklappen. (daar komt het pesten om de hoek kijken, zie je wel?) Ik ga wél verklappen dat jullie nog tot en met maandag hebben om mee te dingen naar de RAK. Misschien nog niet bekend, maar echt... wij zijn heel makkelijk. Gewoon een bericht achterlaten in ons Welkomstberichtje (dat is dus NIET dit bericht!). That's it. Dus tot en met maandag, 16 maart 2009, 24.00 uur. Geen minuut later. Dinsdag ga ik alles maar even bekijken en roep ik mijzelf tot winnaar uit.

O nee... we kwamen net al tot de conclusie dat dit niet kon... jakkes.

Nou goed... Nog even pesten dan: de winnaar wint dit...

6 opmerkingen:

  1. dat ziet er idd super uit, die sneak. maar oooooooo wat een pesterij zo, want maandagavond 24.00 duurt zo nog heeeeeeeeeeeel lang.

    groetjes, irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar meer werk van jullie! Vind het een super leuk idee om samen een blog op te starten! Jullie staan onder mijn favo's.
    Ennuh, leuke sneak hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaah..wat sneu voor je dat je niet mee mag doen!!hahah..maar ben benieuwd wie de winnaar wordt.
    gr alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen over scrappers in het Noorden.
    Ik woon zelf in Groningen en ken weinig mensen met dezelfde hobby. Over de blog, dit ziet er super uit, ben heel benieuwd mbt wat er allemaal nog gaat komen. Leuk idee om het samen te doen. Groetjes, Jetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, o 24.00 uur, dat mag ik wel opschieten. Ga gauw naar het andere berichtje...was nml. bovenaan begonnen!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oke kom maar op.. het is dinsdag 17 maart.. lets go

    BeantwoordenVerwijderen