maandag 21 januari 2013

spring







Ben ik weer :  ))) ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn!!
Maar goed na de winter komt natuurlijk het voorjaar!

En bene ik lekker aan de gang gegaan met deze gave foto van onze dochter carlijn!
Het is echt een van mijn favorieten van haar en ook deze foto is gemaakt door Anita mundt

Zelf vind ik deze kleuren van t voorjaar helemaal geweldig! dat blauw groen met roze echt supers!!!
zonder echt zoet te zijn.....

De deur hanger heb ik gemaakt met een lijstje van riviera mason je kunt t op de foto niet zo goed zien maar er staat op: I'm in the garden...

ps het papier is nog niet te krijgen hier in nederland!


Vergeet niet even te reageren op mijn blog berichtje van 8 januari voor een gave give away!
vandaag is de dag dat ik weer aankom op schiphol en zal ik een deze dagen bekend maken wie deze gave give away van mij thuis gestuurd gaat krijgen!

lfs mij
loes

15 opmerkingen:

  1. vind ze allebei schitterend. Mooie vrolijke lente kleuren.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Loes, eerst maar over je prachtige kaartje en dochter, dat ziet er echt super uit, prachtige kleuren, de deurhanger ziet er ook helemaal leuk uit. Het is zeker wel heel erg afzien weer terug in Nederland, de tegenstelling van het weer is wel heel er groot en een lekker jetlag? sterkte ermee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loes,
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en dat jullie niet te veel last van de jetlag zullen hebben. Gaaf de spring kleuren krijg er helemaal zin aan. Het ligt me ook beter dan de winter. Vergeet je niet de dikke trui aan te doen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik word jou nooit zat hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug in het koude Nederland ;)
    En van jouw creaties krijg ik nooit genoeg! Het is een supermooie lentelay-out geworden met een geweldige foto ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous first creation and stunning layout:)
    Beautiful colors and photo:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a beautiful layout love the colours and the sentiment is just perfect with the photo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een mooie LO geworden! Dacht niet dat roze en groen zo leuk bij elkaar zouden staan! En als altijd zit er precies genoeg aan embelli op; blijf dat knap vinden! De deurhanger is grappig zo met die kleuren; past helemaal. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie LO en ook je lijstje/deurhanger vind ik super! Hele mooie papiertjes!!! groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie LO! En je lijstje is ook snoezig.
    Sterkte met je jetleg!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh was het maar zover......voorjaar......heerlijk!! Je creaties zijn lekker vrolijk, echt lente achtig!! En welkom terug in het kuode kikkerlandje brrrrr.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a cool door hanger! And gorgeous layout, love the minty green and touches of pink and lavender.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er prachtig uit beide
    Welkom terug in nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie creaties! Welcome back home!

    BeantwoordenVerwijderen