dinsdag 27 maart 2012

Simpel stories & canvas corp

Hallo allemaal : ) Het heeft eventjes geduurd maar ik ben er nog hoor! vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb met de fantastische lijn van canvas corp, ik heb er nog veel meer mee gemaakt maar dan moeten jullie even wachten tot de tweede cards & much more uitkomt : )))

Ook heb ik een lootje van mezelf gemaakt met het papier van simpel stories het is eigenlijk de verjaardagslijn maar vond t zo leuk! dat ik er totaal iets anders mee heb gemaakt : )

Heb ik ook nog een vraagje, ik ben op zoek naar onderstaand boekje /tijdschrift maar dan hier in nl.......... iemand toevallig 'm ergens gespot? please let me know!

Dit was 'm eerst weer tot gauw ; )

Lfs mij
Loes

11 opmerkingen:

  1. Wow wat is je kaartje prachtig Loes! Je LO vind ik ook super. Erg mooie omlijsting van een hele sfeervolle foto!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, je kaart is super! En dan die layout...geweldige foto en hij komt zo mooi uit op deze kleurrijke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje!! en wat een leuke en vrolijke foto LO! Mooie details!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en je lo vind ik super,vind de papier combinaties en de gebruikte bloemen e.d erg mooi!Ik heb de tijdschrift niet gezien.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonder kaartje en zeker een mooie LO! Maar eigenlijk blijf ik maar kijken naar de foto; die is zo gaaf!. Leuk dat je bij mijn blog bent komen kijken en voor je lieve reactie. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje en een heerlijke lo heb je weer gescrapt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart. En je lo is super.Schitterende foto heb je gebruikt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en je layout ook super mooi.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie projecten! Apart kaartje en je Lo is echt geweldig. Mooie foto van jou, zeg!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaartjes
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart en je lo is super.

    groetjes de twins

    ps het was gezellig zondag.

    BeantwoordenVerwijderen