dinsdag 9 augustus 2011

precious one ..........


Hallo ben ik weer dit keer weer een lootje.....

Deze heb ik gemaakt voor het membership van P&P maar nog nooit hier geshowd : )
Het is een foto van de dochter van goede kennissen, ze lag zo lekker te pruttelen op de quilt dat ik er gauw een hele serie foto's van heb gemaakt, wat een schatje hé?
Het papier is van Bo Bunny en bij P&P hier te bestellen : ) makkelijker kan ik het niet maken

En heb ik dit keer de sketch er ook bij gedaan kun jezelf ook nog lekker aan de gang zou je daar zin in hebben...... laat je het wel even weten als je de sketch gebruikt?

En natuurlijk boven aan het nieuwe sbm ; ) Zo leuk ik sta op de cover.........
Ik hoop dat jullie weer net zo genieten van het nieuwe nummer als ik.....

Lfs mij
Loes

7 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een schatje! En je lootje ook trouwens:) Het papier en de pareltjes passen perfect bij de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al dat je iets met knoopjes had ;-). Mooie lo heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige leuke voorkant van de sbm..... ik houd wel van een beetje kleur!
    De rest van het SBM heb ik nog niet gezien.
    Layout ziet er ook weer erg leuk uit!
    Groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige layout en wat een schattige foto.

    Je hebt weer mooi werk staan in het SBM

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige LO en wat een adorable foto! Je papier past echt perfect bij het bloesje van de kleine meid :)De SBM was weer erg leuk ,by the way. Heb van al je werk genoten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach,wat een lief koppie,papier past er super bij,een ook een mooie schets!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie pagina!
    Ik ben volger van je geworden, vind dat je een super leuk blog hebt!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen