woensdag 17 november 2010

Kaartje en lay-out : )

Hallo daar.....

Het is een klein beetje druk hier : )
Maar alles gaat goed dus wat willen we nog meer!
Ik heb nog een lay-out en een kaartje te showen aan jullie...........
De lay-out heeft ook al op mijn blog bij P&P gestaan maar hier nog niet dus bij deze, de foto is gemaakt door Anita Mundt
Ik vind het zo leuk om van de overgebleven papiertjes dan nog een kaartje te maken : )
En wat vinden jullie ervan???


En dan natuurlijk de uitslag van mijn give away en die is gewonnen door.................................................................................................................................................................
Chantal van de Kant zei

Heel mooie kaart heb je (weer) gemaakt.
Ik ben gisteren op de Krea Doe geweest. Mooie stand had P&P. (heeft weer een boel geld gekost...haha heb ik altijd last van als ik bij Truike langs loop)
En natuurlijk wil ik ook een kansje wagen voor die helemaal toppie Give-Away.
Fijne zondag nog

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik heb gewonnen. Super, ik heb mijn adres al doorgemaild.

    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! wat een leuk idee die tags op de kaart verbinden met lint! heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO, mooi kaartje! Handig he? Zo'n emmertje inspiratie in de kast.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een gave layout! Stoer, maar toch stijlvol! En het kaartje is ook al zo leuk. Het is inderdaad zo dat je van de kleinste restjes vaak nog de leukste kaartjes kunt maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een levendige lo, prachtig werk!
    je kaartje is een ware schoonheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende LO en een superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie lo, had hem al gespot op je P&P blog. Je kaartje is ook weer super.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vind ik ervan...? Súper, dát vind ik ervan *LOL* Geweldige LO en heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen