dinsdag 5 oktober 2010

Thuis.....

Hallo allemaal ik ben weer thuis van een heerlijk weekend : )
Voor degene die het gemist hebben ik was naar de fairytale dit werd georganiseerd door paper & Pictures
en wat zijn we verwend er werden zoveel gave coodies uitgedeeld, de workhops die ik gevolgd heb waren echt top en mocht ik zelf ook een workshop geven met my minds eye
Maar goed jullie hebben een herkansing want volgend jaar in oktober komt er weer een fairytale : ) Ik heb er nu al zin in!!!


En er komt nog veel meer geweldig leuk nieuws aan bij Paper & pictures
De nieuwe website gaat online! en geloof me dit wordt weer geweldig : ) dus hou de website goed in de gaten
-------------------------

En met dit kaartje het is alweer een sketch terug was ik bij de top 3 : ) bij unscripted sketches
gaaf he? ik ben helemaal super trots

En manlief heeft voor mij een nieuw werkbad gemaakt helemaal van links naar rechts!
en ik ben er zo blij mee : ) mijn werk ruimte is zo behoorlijk vergroot.....

Oké dit was het eerst weer even binnen kort heb ik nog meer leuk nieuws te vertellen maar dat moet nu echt nog even geheim blijven : )

Leuk dat je weer langs kwam
liefs mij
Loes

11 opmerkingen:

  1. Meer bnieuws???
    ik wil het weten!!!!

    En wat heb je een geweldige ruimte! Heerlijk.... Enne mooi plakapparaat!!! Hahahaahah

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je (net als Jolanda) daar ook bent geweest!! Zou vast wel een heel tof weekend zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha dus Bert heeft wél voor je geklust?? Hij is super!! (zowel je man als je nieuwe werkblad)

    Ik hoor ook superveel goede dingen over het afgelopen weekend (en JOUW workshop!!! - kan er nog altijd niet bij. JIJ hebt gewoon een workshop gegeven!!! Ben zoooo supertrots op je!!!). Ik zei ook al tegen Jolanda, dat ik er volgend jaar toch ook écht bij moet zijn, maar of de rest daar blij mee gaat zijn....? ;)

    Ben benieuwd naar al dat geheime en leuke nieuws... :P

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom maar bij mij in de leer!!!
    Gezellig!!!!!
    Wel een hele dag he?
    Koffie, thee en CHOCOLADE erbij!
    Hahahaha

    Lfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Loes

    Ja het was super gezellig. op naar het volgende event.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat fairytale weekend klinkt super! Je kaartje is erg mooi geworden en wat een fijne werkplek heb je gekregen zeg! Heerlijk zoveel ruimte! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo genoten hebt!
    je werkkamer is schitterend Loes, wat een prachtruimte en mooi licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was zeer gezellig Loes....... Volgend jaar op 6,7 en 8 oktober. Dan zijn we beide vast weer van de partij! Poeh wat heb jij je werkplek netjes opgeruimd. Kben echnie jaloers hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een supergave scrapplek heb jij zeg!
    En gefeliciteerd met je 3e plek voor het kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor Ilse; lijkt me gezellig!
    En Loes; ik vond het top!
    Leuke kaart trouwens, gut...wat een bekend papier :-D.
    En wat is nou die verrassing????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag het vertellen Loes, het staat er op.
    Leuk om dit samen met jou te doen.

    Groetjes,
    Joke.

    BeantwoordenVerwijderen