dinsdag 1 september 2009

kaartjes

En een hele goeiedag maar weer! Het is alweer 1 september, de R is alweer in de maand. Persoonlijk vind ik het heerlijk. Ik ben gek op de herfst met al zijn kleuren en knusheid. De avonden die langer worden, kaarsjes aan, dekentje erbij met een mok warme chocolademelk... Je voelt hem al, hè? (dat je dan ook weer 6 keer op een dag zeiknat regent omdat de kinderen naar school en/of peuterspeelzaal moeten, daar denk ik liever nog niet aan... ik denk nu even aan een zonnige herfst!) Het is natuurlijk ook hét seizoen voor ons freubelaars. Heerlijk lange avonden aan het bureautje/op de bank van alles maken. Ik wil echt van alles doen deze herfst. Zo heb ik nog 4 grote canvassen staan die nog veel te wit zijn en ik heb nog heel veel foto's waar nog wat mee gedaan moet worden. Een paar kamers schreeuwen om een make-over... Ook staat mijn naaimachine veel te werkloos in de kast. Kortom, een hoop wilde plannen en veel te weinig tijd.

Heb jij nog wilde plannen voor de herfst? Nog projecten waar je heel graag eindelijk mee bezig wilt, of dingen die nog even af moeten of grote dingen waar je juist aan wilt beginnen? Begin je al aan kerst te denken? Heb je nog leuke sinterklaasideeën of Sint Maartenplannen? Of ben je helemaal van de Halloween? Spui. Ik hoor ze heel graag! Eens zien of we elkaar kunnen inspireren tot een heerlijk hobbyseizoen!

Ik wil trouwens ook mijn blogrondje vernieuwen, dus ik ben op zoek naar blogs waar ik weer heerlijk kan lezen en struinen. Dus ook links van blogs, waarvan jij denkt dat ik die MOET zien, zijn van harte welkom!

Laat ik jullie nu even achter met twee kaarten voor twee jarige tantes van mij. Deze tantes zijn zelf ook freubelaars, dus om mijn leven zeker te zijn, moet ik daar wel handgemaakte kaarten heen sturen, anders verzinnen ze heus wel een of andere straf ofzo... Of krijg ik het nog jaaaaren te horen... Je snapt het wel! (gelukkig wonen ze ver weg hehehehehe...)


Kaarten zijn gemaakt met een sketch van Cardpatterns en Got Sketch? (ik weet alleen niet meer welke, moet ik er in het vervolg even bijschrijven...) en met heel oude papierlijnen (beetje ruimte maken voor al het moois wat weer de winkels binnen stroomt!!)

Iedereen weer een fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Die zijn gaaf! Die onderste is echt super! En mocht ik een leuke blog tegenkomen, ik laat het weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nieuwe achtergrond, inderdaad helemaal herfst..en maak je dit zelf??? WoW kijk daar kan ik helemaal niets van, complimenten, en het heeft een heerlijk warme uitstraling!
    Fijn weekend dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dora, nee de achtergrond heb ik niet zelf gemaakt. Wel dat titelding en het onderschriftding. Ging meer dan genoeg tijd in zitten haha!

    BeantwoordenVerwijderen