woensdag 25 april 2012

boy's... genuine collection Authentique



Hallo allemaal daar ben ik weer :  )
'T heeft eventjes geduurd maar heb t druk met opleiding, ons bedrijf ect!

 Vorige week heeft dit lootje al bij Authentique op t blog gestaan maar wou 'm hier ook nog even showen : ) voor t geval jullie 'm gemist hebben.....
Vandaag sta ik ook weer op t blog met de nieuwe lijn glory! wauw wat een gaaf lijntje is dat om mee te werken gaan jullie daar even kijken (klik hier) een berichtje daar achterlaten zou ik ook heel leuk vinden!

Een lekker stoer lootje en wat is er dan leuke om bloemen uit te stansen uit spijkerstof! werkt super : )))





 En hebben jullie die leuke blikken al ontdekt van maya road? ze zijn te koop bij P&P ze staan nog niet in de webshop maar als je ze even belt is t zo geregeld!



Dit was t eerst weer eventjes tot gauw!

Lfs mij Loes

8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, jeans is een goede keuze voor jongens, staat lekker sportief.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kleuren combinatie,dat zachte geel met het gemaaide koren...verder een mooie schets en leuk bewerkt!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat ziet er gaaf uit! Wat een mooie lijn voor jongensfoto's en hij past al helemaal goed bij de foto in het stro!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stoere layout
    Leuke foto en wat een ontzettend leuk idee bloemen stanzen uit spijkerstof ze zien er super uit.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als echt "blauw-mens" vind ik dit papier fantastisch en wat jij ervan gemaakt hebt heerlijk stoer! Mooi hoor! Wist niet dat je "spijker-stof" kon stanzen..goed idee. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loes ik loop hopeloos achter, kan ik niet meer inhalen :) Maar wat een prachtige LO is dit weer, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende lo heb je weer gemaakt.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave LO!! Wat leuk, die bloemen uit spijkerstof en de bottlecap met ïnhoud" vind ik ook al zo leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen