zaterdag 21 januari 2012

Authentique paper, sketch unscripted sketches



Hallo allemaal ben ik weer : )

Het is zaterdag dus weer een kaartje voor unscripted sketches : )
Dit keer met een piggy back, de uitdaging gebruik een pocket en dat heb ik dus gedaan.....
Een pocket gemaakt door twee stukjes design papier met een zigzag aan elkaar te naaien en daar weer een tag in voor de pocket e de tag heb ik allebeide keren de sketch gebruikt, al heb ik die wel een slag gedraaid.
Het papier is weer van authentique

En verder heb ik nog heeeeeeeeel gaaf nieuws voor degene die t nog niet weten.......
Ik ga komende maandag naar Los Angeles samen met Truike, Jolan en Lea
We gaan eerst een weekje lekker genieten en daarna na de CHA
Ik heb er zo'n zin in! maar dat hoef ik vast niet uit te leggen

Lfs mij
loes

9 opmerkingen:

  1. Gaaf! Leuk, die zigzagrand zo groot, stoer! Heel veel plezier op de CHA en in LA!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf kaartje! veel plezier in de US!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw naar LA, gaaf zeg!! Net zoals je pocketkaartje met label, heel mooi gemaakt!!
    Geniet van je weekje La, maar dat gaat vast wel lukken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier in de States! Je kaartje is weer mooi.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart .

    Liefs de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart .

    Liefs de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart .

    Liefs de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo! Ik volg jullie al een tijdje maar kan nu pas een reactie plaatsen, omdat ik zelf een blog heb. En vorige week kon ik niet reageren omdat het scherm dan steeds wit werd.
    Maar ik vind jullie werk hartstikke leuk, en leuke site ook!

    Ik blijf hier komen.
    Groetjes Alix

    BeantwoordenVerwijderen