maandag 21 november 2011

no patterned papers : )

Hallo allemaal,
Ik ben er weer en dit keer met een kaartje voor unscripted sketches! En het was wel een met een uitdaging want je mocht geen dessinpapiertjes gebruiken en laat mij nou altijd minstens vier verschillende papiertjes gebruiken! hahahaha dus ben ik aan de gang gegaan met embossen en inkt. Doen jullie ook weer 's mee?
Core dinations cardstock | Bazzill Basics Cardstock | Sizzix Layerd Flowers # 4, embossing folders
Ek succes pons | Martha Stewart randpons | Zva Creative Swirl |
Ranger Distress ink Walnut Stain | Cavallini vlinder stempel | Kant, Band

En dit is 'm dan geworden : ))) ik was zelf eigenlijk wel een beetje verbaasd over het resultaat,
dat je met zo weinig zo'n effect kan bereiken : ) ik heb 'm gelijk naar mijn vriendin gestuurd die dit weekend jarig was!

Fijne week en tot gauw : ))
Lfs mij
Loes

12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Loes! Erg leuke uitdaging ook trouwens.
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, dat heb je goed gedaan! Zo zie je maar dat het leuk is om eens wat anders te doen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef je moest je inhouden begrijp ik, moeilijk hé! Maar het resultaat mag er in ieder geval zijn, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een uitdaging en wat ben je goed geslaagd daarin.
    Het is een prachtige kaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je er nog tijd voor had ;-).....
    Leuk geworden!
    Heb je al besloten? Ik heb woensdag een praat-afspraak, wil morgen wel beginnen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is tie GAAF Loes, en dat zonder design papier!! Heel erg geslaagd!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt gelijk; verbazingwekkend hoe je zonder kleurige papiertjes toch een heel mooi resultaat kunt bereiken. Want hij is heel mooi geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart.erg mooi die kleuren

    groetjes de twins.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart. Leuk zo zonder designpapier.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat je niet je vier papiertjes mocht gebruiken,is het een geweldig kaartje geworden!
    Vind de vlinder een echte blikvanger.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt mij ook verbaasd in positieve zin! Ik heb het zelf tot nu toe nog niet 'aangedurfd' helemaal zonder dessinpapier te werken, maar dit ziet er wel prachtig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen