zaterdag 15 oktober 2011

free bird authentique



Hallo allemaal : )

Tis alweer even geleden maar geloof me ik heb een week nodig gehad om bij te komen en mijn gewone leventje ging natuurlijk ook door! en doordat ik de hele week weg was geweest wou ik toch ook wel wat quality time met mijn gezin..........

Maar goed het is ook weer zaterdag dus tijd voor unscripted sketches..... #128 alweer en dit keer weer met een extra uitdaging, gebruik stof, ik heb stoffen bloemen gemaakt : )
Het papier is free bird van Authentique papers! wauw een nieuw merk dit jaar op de CHA maar wat een gaaf papier! en zo'n mooie kwaliteit ook dat je er ook prima doosjes mee kan maken....... wat jolan dan ook gedaan heeft op het fairytale event natuurlijk is de special kadoosjes ook nog te koop bij P&P.

Authentique Dessin papier free bird |Die- namics mini tickets | Rayher brads
Sizzix Tattered florals | Martha Sewart bladpons | Paper tray Ink Mixed messages
Ranger Distress ink Walnut stone | Foamtape

En dit is mijn kaartje hoe vinden jullie 'm geworden?

Volgende week volgen de foto's met de projecten die ik heb gemaakt voor het fairytale event

Fijn weekend allemaal
Lfs mij
Loes

14 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,
    Leuk om weer iets van je te zien. Wat een supermooi kaartje en idd prachtig papier!! Groot hebgehalte:)) Ben benieuwd naar je projectjes, heb wel al het één en ander voorbij zien komen op verschillende blogs en dat zag er allemaal heel mooi uit.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier, mooi kaartje.
    Ben benieuwd naar je volgende post.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje is het geworden. Ja het papier is ook echt prachtig

    liefs de twins.

    ps wij hebben ook een week nodig gehad om bij te komen, het is leuk maar heftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm ook erg mooi geworden. En het papier is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is super geworden,erg mooi papier en de bloemen uit de lapjes zijn geweldig!
    Ben je er mee door de winkel gelopen en het juiste stofje erbij gezocht;-))))

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker mooi papier! En 'n mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How fun you got to go to the Fairytale Event! Your Card is very cute! I love the placement of your flowers! Thank you for sharing with us on the Authentique Paper Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It's beautiful. I love the layered flowers.

    -Misty
    Authentique Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello. Your card is beautiful!! Love your flowers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje weer Loes. Ziet er top uit. tot zometeen groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry voor late reactie. Onwijs bedankt voor je berichtje op mijn blog. Stanzen muzieknoot zijn gewoon Creatables van Marianne Design. Leuke zijn ze he?! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a beautiful card - love the flowers!!

    BeantwoordenVerwijderen