zaterdag 24 september 2011

Fairytale & unscripted sketches.....


Hallo daar........

Ik ben er nog ; ) het is hier alles behalve een rustige week geweest al heb ik dan niks gepost hier op ons blog.....

Zoals de meesten al wel weten geef ik twee workshops op het komend fairytale event en wou toch nog even graag wat laten zien, want de pakketten waar ik mee mag werken zijn fantastisch!

Dit is het pakket van My mInds Eye


En de sneaks ..... we houden het nog even spannend......


Het pakket voor american crafts......... ik vind dit papier zo mooi heerlijk kleurrijk echt al een beetje herfst heb voor dit mini album dan ook met kleuren foto's gewerkt!






En de sneaks..... tis een gezellig "dikkertje" geworden : )))

Er zijn nog wat plaatsen......... dus lijkt het je leuk om een dagje te komen heel gezellig! wil je toch nog het hele weekend of twee dagen erbij zijn en alle super gave cadeautjes en gifts niet mislopen moet je snel zijn want er zijn nog maar enkele kamers vrij! en bij elke workshop worden er cadeautjes verlood! ach en zo zijn er zoveel redenen om erbij te zijn..... en vergeet de super bingo avond niet en als je je opgeeft je arrangement terug kan winnen!
De website voor de fairytale en P&P zijn even uit de lucht maar gewoon even bellen met de winkel en je kunt je zo opgeven : ))) 0343-477477 En natuurlijk kun je ons blijven volgen op facebook (klik)

En natuurlijk is het zaterdag en weer tijd voor unscripted sketches, een leuke sketch lekker makkelijk om mee te werken! je kan er alle kanten mee uit....

American crafts dessinpapier Garden Cafe | Tim Holtz Mini Brads | My Minds Eye Trinklets |
Echo Park Letters Victoria Gardens |Ranger Distress Ink Walnut Stain
Sizzix Alterations Mini Rosette |Perlen Pen |Plastic bloem | Foamtape

En dit is 'm geworden ..........

Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot gauw!

Lfs mij
Loes

7 opmerkingen:

  1. Nu begrijpen wij waar "dikkertje"op slaat.

    groetjes de twins.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dat erallemaal ontzettend mooi uit. wat jammer dat ik helaas verstek moet laten gaan.ik ga denk ik maar vast sparen voor volgend jaar
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo wat mooi allemaal!
    Groetjes, marijke en cahnatl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties! Veel plezier in Doorn!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige materialen zeg, wordt er hebberig van hihi. En het resultaat mag er in ieder geval zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er nu al fantastisch uit! Succes en veel plezier!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kunstwerkjes! Die combinatie blauw-groen is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen