zondag 22 mei 2011

kaartjes : )


Hallo daar ben ik weer........
Na een wel beetje hectisch weekje ; ) maar goed dat houdt ons van de straat zullen we maar zeggen..............

Gisteren was het dus alweer de tijd voor twisted sketches en de twist is joy......
en dit is dan mijn uitwerking..... De bloemetjes heb ik bij P&P vandaan, die zijn daar in allerlei kleuren en je kunt ze super makkelijk aan elkaar bevestigen tot een takje enzzzzzz
het papier is van the girls paperie en de kleine camee ook


En natuurlijk ook weer tijd voor unscripted sketches met piggyback en dat is gebruik iets met metaal brads, eyelets ........... Ik heb weer mijn spacers tevoorschijn getoverd : ) wat ben ik toch gek op die dingen!
Oké dit was het dan even binnenkort een leuke sneak van iets waar ik mee bezig ben geweest afgelopen week....

lfs mij
Loes

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent, en zo'n hectische week hebben we af en toe nodig om daarna weer van de rust te kunnen genieten.
    Super leuke kaartjes heb je gemaakt !!

    @ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer superleuke kaartjes!! Heel verschillend maar allebei mooi :)
    Fijne zondag,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb er weer een leuk en lief kaartje van gemaakt.
    Je bloemen zijn echt heel mooi.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such beautiful cards! I love all the dimension and colors in the Twisted Sketches card...the flowers are perfect on there...love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaarten heb je gemaakt, vooral die voor twisted sketch is super.

    liefs de twins,

    wij kunnen helaas nu niet op ons blog, problemen met blogger. dus vandaar anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rustig aan hoor, maar je kaarten zijn weer zo mooi, ik vind de kleuren ook weer prachtig.
    Geniet deze week.

    groetjes,eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. just wanted to pop by and say how much I enjoyed your card over @ Twisted!!!

    Kate (team A) :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow ze zijn weer super zeg en die bovenste schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super gaaf weer! allbei erg mooi!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen