zondag 6 februari 2011

Boer zoekt ..... : )

Hallo daar.....

BIj deze weer een boer zoekt...... foto,
deze keert niet een van mijn eigen handje, maar van Anita mundt

Verder heb ik niet zo heel veel scrapperigs te laten zien ; ) wel ben ik afgelopen vrijdag naar P&P geweest waar Truike weer alle nieuwe papiertjes mee had vanaf de cha : )

Ik zal ze nog even op de foto zetten en later deze week showen dan weten jullie gelijk waar ik zo druk mee ben.

Fijn weekend nog en alvast een hele fijne week toegewenst!

Lfs Loes

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto van je mannen Loes! En ik ben heel benieuwd wat voor moois je aan het maken bent.... X Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boeren, maar ik heb al een schoolfrik op de bank.....
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke "boerenfoto". Jammer dat we je hebben misgelopen. Helaas kunnen wij nooit op vrijdag, dat is voor ons een werkdag. Ja wij waren er zaterdag, en hebben na afloop met Marga,Marja,Nina,Sam lekker geluncht.
    Heb je leuke papiertjes mee? Wij zijn zeker geslaapg met het papier en hebben al 1 project bijna af.
    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen