zaterdag 22 mei 2010

Het is koud!

Het weer is bij ons wel ietwat kouder dan ze voorspeld hadden. Understatement... Het zonnetje kon er hier amper door komen, helaas. Hopelijk gaat dat morgen beter!

Vond het wel een mooi moment om er even een winterse LO in te gooien!
Deze heb ik een tijd geleden al gemaakt, maar om de een of andere reden nog niet laten zien...?

(wel een klein beetje heel erg scheef op de foto. Ik moet écht leren die krengen er wat beter op te krijgen!)

Het cropverhaal volgt zo spoedig mogelijk. Ik heb nog geen tijd gezien om mijn LO af te maken (ik zit nog steeds met iets te stoeien op de LO) en ik heb de foto van Loes nog niet, bedenk ik me net, dus dat moet nog heel even wachten. Soon, people! Very soon!

Wens ik jullie verder een heel fijn Pinksterweekend! Hopelijk met beter weer als vandaag, dan kunnen we hier nog even de dijk onveilig maken en zien of we nog een glimp van Nick & Simon op kunnen vangen *giegel* Paar jaar geleden Jan Smit gezien op de dijk en dat was toch wel een errug leuk sfeertje hoor! Die staat vanavond overdekt, dus daar zal het ook één groot feest worden... Altijd leuk, Pinsterfeesten in Delfzijl! Zijn er bij jullie nog leuke dingen te doen? Nog tips? (voor volgend jaar dan hihi)

Tot laterrrr....

5 opmerkingen:

  1. wat een super cute lootje......!
    foto volgt gauw

    liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lay-out en journaling. En de foto is lief. Balen dat het bij jullie zo koud is en hier vandaag het zonnetje heerlijk heeft geschenen.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuke lo, mooie kleuren en erg leuke foto!
    Hier is het lekker weer.
    Ik zou niet eens weten of er Pinkster feesten zijn hier..geen idee.
    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke layout en ook zulke vrolijke kleuren en toch de winterse sfeer.
    Hier word ook niet echt wat bijzonders georganiseerd met pinksteren volgens mij.
    wel komt de ROPArun hier altijd voorbij.
    Hopelijk kun je vandaag wel van de zon genieten. Hier doet hij al flink zijn best.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie LO en ook erg leuk papier.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen